Mie oon niin rakastunu!!! Hyva etta pysyn kuule housuissani!!! Miulla on nyt oma rakas, semmonen ihana pinkki Fino!!! Tanaan mie sit kavin sen ostamassa... nyt ei enaa tarvii ihastella muitten omia vaan saa katella ihan omaa ja ajellakkin silla!!! Ja mie sain sen miun omiin nimiin, joten en ees tarvinnu huolehtia et kukaan ei kuseta minnuu... ja sain sitten semmoisen aika hienon pinkin kyparankin... ostin viime vuoden mallin, se oli vahan halvempi ja sit se oli paremman varinen pinkki. Sita ei voi kuulemma tuunata niin paljoo kun tata uutta ois voinu, mut mie oon jo tuohon niin tyytyvainen, et oksat pois pojat! JA sain vahan samalla aurinkoo... mie oon nyt ihan ruskee... ja tietty miulla oli semmonen espritin toppi paalla, kun aattelin et pistan semmosen vahan peittavamman paidan kun menen asioita hoitamaan, ni on nyt sit leveet rajat olkapailla... just kun olen niita koittanu valtella... mut ei se mitaan, se pyora on niin ihana. Miusta tuntuu nyt et mie oon ihan maailman onnellisin ihminen, vaikka materia ei tuokkaan onnea, mut silti!!! Tanaan myo varmaan lahetaan koko poppoolla syomaan miun hienon uuden pyoran kunniaksi!!! Mut nyt taa lahtee kotia ajelemaan uudella ihanalla pinkilla unelmalla ;)